Product: Frontier Communications Fios Bundle Clear all filters (112 of 112 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I had finally had it with outages and lies and no shows (and the one guy that did show was drunk and ended up falling asleep in his van in my driveway), so I quit the TV and Phone in June.I am still being billed for those services. It is always "wait one more billing...
Read more
Anonymous
Anonymous

My service with them is discontinued and they keep billing me as if I have service for 7 months now. They say they will call back and never do to clear it up and the two times...

FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. I am very sorry to hear about the experience you have had. We can certainly look into this for you and assist with a resolution. Please send us an email to AskFrontier@...

1.4
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I didn't like
  • Customer service and billing competence
#917996
Cable box started cutting off numerous times each & every day.Called repair; after 2 wks their fix - send a new box. Wrong box so send another box. 2 hours on the phone with repair; box is no good so they send another box. This box does same as last box. Plead for a...
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. I am sorry to hear about your experience. We are here to help you with your TV service. Please send us an email to AskFrontier@ftr.com with the subject ATTN:Tim/Krystle...

Anonymous
Anonymous

Frontier is the absolute worst. We went for a week without TV or internet. The customer disservice reps are liars. Several times promised a callback but never got one. The...

1.4
Product
Frontier Communications Fios Bundle
#917649
Verizon was fine.Problem started on April 1 2016 Frontier to cheap to buy the software from verizon and used their own. They placed that software on verizons hardware. And then assumed it would work. Apple and Microsoft: Try merging these two together and see what...
Read more
1.5
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I liked
  • Ag of florida swat team reps for frontier
I didn't like
  • Ohio customer service
#916842
I have had Verizon for over 20 years and FiOS for almost 10 years. The sold to Frontier and everything changes! I move a month and a half ago and kept my contract and all services exactly the same. I have paid about $240 every month for over 4 years for all services in...
Read more
gfurguson
gfurguson

Addendum to my posting yesterday. I have been in contact with Frontier today to a rep (other than Tim) who has tried to assist me for some time now. I was just advised that th...

FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

That definitely sounds like a billing mistake and we'd like to see what we can do to help turn that around. Can you send us an email at askfrontier@ftr.com with the subject o...

1.7
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I liked
  • Fiber
  • Fios picture is great
I didn't like
  • Being cheated
  • Being told one thing and delivered another
  • Miserable transition process for verizon customers
#914572
I was a verizon customer in TX.I called to cancel my svc b4 the Frontier changeover because I was moving. I received a confirmation email that stated I would receive a credit. Shortly after I moved ai received a bill from Frontier. I assumed it was legit and tried to...
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. We can look into this billing concern and assist. Please send us an email to AskFrontier@ftr.com with the subject ATTN:Tim/Krystle so my team can look into what is goin...

Watford City, North Dakota
Product
Frontier Communications Fios Bundle
#906067
Had Verizon Fios internet 75/75 and Top tier HD TV package for years. They transition to Frontier. The on screen programming guide sucked, VOD not available, lost purchased movies. Internet speeds seemed to lag big time in the evening. The first billing was incorrect....
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. We can certainly look into this billing concern for you and assist. Please email us at AskFrontier@ftr.com with the subject ATTN: Tim/Krystle so my team can help you ge...

1.0
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I didn't like
  • Poor billing
  • Poor programming
  • Poor transition
#905401
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
Frontier Communications - Worst customer service, promise and commitments
My service is still active even after numerous phone call to the customer service. No one is taking an initiative to address my issues, but instead a guy name Morris hung up on my chat screen while talking to this guy. Please please please find an alternative option if you need fios...
Read more
Anonymous
Anonymous

I'm in California and have the same problem. Four months ago my monthly charge was $148. Each month it went higher until it reached $300 and I called to cancel. They pro...

FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. I am sorry to see you go as a customer. If you are needing any further assistance, please email us at AskFrontier@ftr.com so my team can help you. -Krystle

1.0
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I didn't like
  • Feeling cheated
  • Your company
#905310
2016 and signed up for Verizion fios package for two year price $151/month (bundle tv,phone, internet). Last month (July) we called to upgrade to get the Golf channel. We were told the package difference would be $5 more per month. I restated that and confirmed that...
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Hello. I am very sorry to hear about the experience you have had with your bill. We can certainly take another look and see if there is anything else we can do. Please send us...

2.5
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I liked
  • Reps are much nicer now that the conversion
I didn't like
  • Not keeping their word to a customer
#902986
I received a flyer in the mail promising 3 services for a low $49.00 a month. I was paying Charter more than double that so I made the huge mistake of making that call. The operator I spoke to looked up my service address and said 'GOOD NEWS, YES, I CAN OFFER YOU...
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Michelle and Greg, I am very sorry to hear about this as it is certainly not the experience we want you to have. I can understand your frustration and want to help you. Please...

1.0
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I didn't like
  • False advertising
  • Tech support are all liars
#902605
The move from Verizon was unannounced and internet connectivity was lost for almost 2 days. There was no apology or billing adjustment and we were automatically moved into a $99.99 plan, even though the rate at frontier.com online (for faster speeds!) was only $64.99....
Read more
FrontierComCares
FrontierComCares
Frontier Communications Verified Representative

Let's find out what's causing this pricing discrepancy and the missing credits. Can you send us an email directly at AskFrontier@ftr.com with the subject of ATTN : Tim/Krystl...

1.0
Product
Frontier Communications Fios Bundle
I didn't like
  • Constant lies
#899363