Manufacturer: Frontier Communications Category: Phone Services Clear all filters (37 of 37 reviews match)
filters
manufacturer:
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
category:
I was on the phone for over an hour yesterday with the tech department about one of my phone lines not working properly.After all that I was told a tech would have to come to my home to address the issue and I need to be home waiting from 8am-5pm. At 4:45 I called Frontier to find out if someone was still coming out I have been waiting all day wasting my Saturday. He said the techs on their end still need to work on the ticket then they will...
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares Good morning,
I'm sorry to hear about the mixed communications you received regarding your ticket. Please reach out via email at askfrontier@ftr.com with the subject of AT...

My mom passed away April 2016.I cancelled the phone service in May which had taken an automatic payment. I was advised I would receive a refund in August because it had to go through 2 billing cycles. I called in Sept, Oct, Nov and twice in Dec and still no check. They said 2 checks were sent to the original address which the post office had stopped forwarding mail. I was told twice a check was sent to my address. I called 12/29 to find out that...
Read more
1.0
I didn't like
  • No refund if post office does not deliver it
  • Long hold times
#981880
Owner of a business totally dependant on phone lines to accept credit card payments from customers / 95% of our purchases. We wére shut down for 6 days because of frontier. This company is terrible !.
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares Hello. I am sorry to hear your business' phone service was down. We are here to help. If you are needing any further assistance with this issue, please send us an email to Ask...

Frontier Communications Phone Service Review

#746617
815-854-2401 dorisann5723@gmail.com no phone since November 23th
Comment
Show

Frontier Communications Phone Service Review

#746615
Why do I not have working phone since November 23thmy bills paid also disabled.keep calling give different work order number si think for 2 weeks should not get a bill 815-854-2401
Comment
Show

Frontier Communications Phone Service Review

#741063
Horrible service. Almost one week without phone. Two repairs failed, third is pending. They don't know what they are doing
Comment
Show
This is the worst company in the world some companies mishandles one or two things they get absolutely nothing right no proper training or clue how to help customers, I never asked verizon to transfer me to them I think customers should've had a choice what is a frontier communication and where did they come from none of my services are correct and they're turning it on and off at their convience so why am I getting billed and I get service and...
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares We're sorry to hear that you've had such a bad experience. We'd like to see if we can help get your account to where it should be. Please send us an email directly at askfro...

I run a retail business and was considering another provider.Frontier was notified by the new carrier of the potential switch and shut off my phone service so now my customers get a recording that our phones have been disconnected. They are asking us to pay $ 560 to reconnect even though it was a mistake.Absolutely criminal on their part holding our phone number for ransom.
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares Hello. I am very sorry to hear that your phone service was turned off. We can certainly take a closer look into this issue for you and assist with a resolution. Please send us...

Our phone service has been out for over a week. We have called a number of times and told there is a problem in our area, but it seems it is taking a inordinate amount of time to solve the problem. My phone number which does not work is 919-544-2789 Our phone service has been out for over a week. We have called a number of times and told there is a problem in our area, but it seems it is taking a inordinate amount of time to solve the problem....
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares Good afternoon,
We apologize for the length of time it's taking to restore service to your home phone. If you'd like to send us an email at askfrontier@ftr.com with the su...

My name is Carol Turcotte and I am experiencing the following. When I get incoming calls all I get is loud static and screeching noise and unable to talk to anyone. My number is 941-460-9369 in Florida, I have 4 phones and it happens on all four. Is this an outside problem as it seems very strange that it would happen to all devices. I also have computer cable with your company but am considering going fully to Comcast if you cannot correct...
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares Hi, Carol. We can certainly assist you with this phone issue. Please email us at AskFrontier@ftr.com with the subject ATTN: Tim/Krystle so my team can help get this resolved. ...

We have had several outage issues that require several days of wait to fix. We are a business and need phone service. We wait hours on hold and nothing gets done. They have lied to get us off the phone and told us they are transferring all calls to our call phone only to find out that they cant even do that. I dont understand how our phone lines get knocked out, in this day and time. Frontier Communications should be shut down...
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares We can certainly assist you with your phone service. If your service is down at the moment, please send us an email at AskFrontier@ftr.com with a subject of ATTN: Tim/Krystle ...

1.0
I liked
  • When it was verizon
I didn't like
  • Never showed up when i took time off from work
  • Indifference to complaints
#904262
Rip off. Charged me 240 for local long distance calls when I should have ben charged 12
Read more
Anonymous

Anonymous Our business land line was Verizon and is now Frontier. This is the 3rd time that our # is not working. That means no calls or bank card transactions. They always say we have ...

I talked to a Supervisor to get help with restoring my old phone number after I had canceled my service and he spent over an hour arguing with me.My old number was supposed to have been restored within a week and still hasn't been. I paid my bill a week and a half ago to a live person and the Supervisor said restoring my old phone number was being held up because I owed an additional $20. He asked me why they would tell me the wrong amount....
Read more
FrontierComCares

FrontierComCares I'm sorry to hear you have had this trouble reinstating your phone number. I would be more than happy to help.
Can you please email me at AskFrontier@ftr.com with your acc...