Frontier Communications Reviews

Show reviews that mention
service customer service customer frontier phone internet bill account problem services
Filter review
Most helpful review
New Reviewer
April 1 st Verizon transferred to Frontier Internet, TV, On Demand, and voice or phone. I lost my Video on demand and $830.00 dollars of movies I purchased thru verizon. I lost my 75/75 internet speed connection. I have called 6 times since 1:00 am 4-1-2016 and talked...
View full review
View full review
220 comments
#1890078

Verizon just lost my interest - will never subscribe to their cell phone service. My sister had to deal with frontier - I just sent her this link.

View more comments
ID
#822449 Review #822449 is a subjective opinion of poster.
Location
Rowlett, Texas
Service
Frontier Communications Bundle
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$1250
Preferred solution
Full refund

Still Horrible. They are unable to fix my phone service which only works about 1/2 of the time.

All I can say is that Frontier is a terrible phone service. I'll get rid of them if I ever get cell phone or fiber optics service in my very rural area.

User's recommendation: Avoid them if you have any other choices!

View full review
ID
#2984625 Review #2984625 is a subjective opinion of poster.
Location
New Braunfels, Texas
New Reviewer

Internet down

Life saving internet services down same day as install my mother has life saving equipment that needs Internet.support has ticket for next Monday this is unacceptable
View full review
1 comment
#2077112

Hi. Our apologies for your internet service being down.

We can check to see if the appointment can be expedited sooner if you like. Reach out to us via our Facebook messenger (http://m.me/frontiercorp) or by using the SEND MESSAGE button on our Twitter profile located here: (https://twitter.com/askfrontier).

Thanks. ^CJ

ID
#2963983 Review #2963983 is a subjective opinion of poster.

I am being charged for a RING Camera Spot Light and returned it

I have Frontier partnered with DISH I Purchased it from DISH Returned it to RING on 8/5/21. Received the return on 8/25/25. On 10/5/21 I got my monthly bill and was charged $224.93 in addition to the monthly charges. After two days of talking to agents I finally found out that Dish claims the camera was not returned. I sent it back and kept the receipt until 10/1/2. Dish says if I can't produce proof, I will have to pay the money I received back. I was told by some UPS employees that his a practice that Frontier does frequently. Why was the refund returned if they did not get the item back yet? Also, the Camera was returned to RING not Dish or Frontier. They need to sort this out among them all. As the camera is most likely with RING!

User's recommendation: If ths is how these compam.

View full review
1 comment
#2076614

Hi there. We apologize for the trouble you're having.

If this was an invoice that you received from us at Frontier, we can try to help. Reach out to us via our Facebook messenger (http://m.me/frontiercorp) or by using the SEND MESSAGE button on our Twitter profile located here: (https://twitter.com/askfrontier).

If this was an invoice you received from Dish Network instead, you'll want to reach out to them directly for assistance. Thanks, CJ

ID
#2960801 Review #2960801 is a subjective opinion of poster.
Location
Salem, Connecticut

House phone does not ring when called.

Today, 9/24/2021 starts the seventh day our house phone has not worked correctly. It does not ring when called from a cell phone or another phone. I've called the help line, and the response is "we know there's a problem in your area, and our technical support team is trying to find out what's wrong. Why does it take a week to resolve a problem!
View full review
1 comment
#2069437

Hi there. Our apologies for the problem.

We're happy to take a look at this to try and help.

Reach out to us via our Facebook messenger (http://m.me/frontiercorp) or by using the SEND MESSAGE button on our Twitter profile located here: (https://twitter.com/askfrontier). Thanks, CJ

ID
#2902772 Review #2902772 is a subjective opinion of poster.
Location
Uncasville, Connecticut

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Flight # F9 2127 From Las Vegas To San Diego

The Crew Staffs Flight attendant on the trip from Las Vegas To San Diego were completely messed up . Were almost a fight on that trip . Very trashy customers and trashy flight attendants! Flight # F9 2127 Boarding Begins at 2:45 pm Departure at 3:30 pm
View full review
1 comment
#2061817

Hi. I hate to see that you had a rough flight and will encourage you to share this feedback with the appropriate page for Frontier Airlines.

We are Frontier Communications, a provider of internet, TV and phone service. ~Eva

ID
#2859251 Review #2859251 is a subjective opinion of poster.
Location
Las Vegas, Nevada
Service
Frontier Communications Sales Representative
Cons
  • Unreliable service
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Just terrible.

My family member is about to lose their work at home job because his lifeline of internet service has been down for days, or is it a week now. Frontier Communications have not provided consistent good quality service for the 18 months they have had service from them. Should have switched the second time they were without internet and could not do their job because the internet was down Just terrible. Frontier just doesnt care about the little people

User's recommendation: Look for another provider, do not settle for Frontier.

View full review
1 comment
#2053050

Good afternoon, Bonnie. We'd be happy to look into this issue and work on a resolution.

At your convenience, please reach out to us via our Facebook messenger (http://m.me/frontiercorp) or by using the SEND MESSAGE button on our Twitter profile located here: (https://twitter.com/askfrontier).

Thank you in advance for your time. ~Eva

ID
#2809182 Review #2809182 is a subjective opinion of poster.
Service
Frontier Communications Double Play Bundle
Cons
  • Unreliable service
Preferred solution
How can an apology, refund, or price reduction compensate someone that loses their job while paying for a service which was not provided by you (on multiple occasions)?

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Wow, where do I begin? We use Frontier for streaming Youtube tv. We have had NOTHING but problems from day one. The tech installed the router in the kitchen, because he didn't fell like running another phone line. They did come back and move it. My signal is always...
View full review
View full review
1 comment
#2051878

Hello, Scott. I sincerely apologize for the continued issues you are having with wireless service to your TVs.

We'd be happy to investigate this further and discuss options that may help alleviate your trouble. Primarily, we'd like to know whether this issue is happening on devices other than the TVs. At your convenience, please reach out to us via our Facebook messenger (http://m.me/frontiercorp) or by using the SEND MESSAGE button on our Twitter profile located here: (https://twitter.com/askfrontier) to get started.

Thank you for your time. ~Eva

ID
#2771732 Review #2771732 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Dont have time to write a book
Loss
$400
Preferred solution
Price reduction

Long distance billing

Ive never used frontier phone service to make long distance calls. Today I got a call saying I was being billed for 4 calls to the UK. Billed at 2.97 per minute. They offered no help when I repeatedly said I made no such calls.

User's recommendation: Don’t use Frontier.

View full review
1 comment
#2048475

Hello PissedConsumer2763415, We can investigate to see what has happened with these calls, and help get this sorted out. Please message us directly to get started, we will need to gather more information from you in order to take a look.

We have help on hand 24/7via Facebook (http://m.me/frontiercorp) and via the message option on our Twitter profile (https://twitter.com/askfrontier). -Christina

ID
#2763415 Review #2763415 is a subjective opinion of poster.
Location
Noblesville, Indiana
New Reviewer

Shoddy connections/poor tech support

Since May 2021 I have had limited internet access. They shipped out 2 new routers, but to no avail. I still only have internet access for 3-4hrs a day. Random times. Instead of working from home, I now have to drive in to the office. I have called "tech support" who just read from a script telling me how to reboot or re-set the router. Futile.

User's recommendation: Go w/ Charter/Spectrum or individual ISP.

View full review
1 comment
#2046086

Hello Maria, I apologize for the trouble you have had with your service. When you worked with tech support, did they make any repair tickets for you, or did they only troubleshoot with you remotely?

If you are still experiencing the connection issue, please message us directly via Facebook (http://m.me/frontiercorp) or via the message option on our Twitter profile (https://twitter.com/askfrontier). -Christina

ID
#2760124 Review #2760124 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Inexpensive
  • Sales pitch sounded good - the reality is quite the opposite
Cons
  • No resolution
  • Dropped connection
Loss
$300
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
In early July we cancelled all our services (home phone, TV and internet) with Frontier and received a confirmation e-mail from Frontier for a disconnect date of 8/3/21, same as the end of our billing period. Later in July we found out that Frontier was not porting out...
View full review
View full review
1 comment
#2045545

Hello Yetzen, I apologize for the trouble with your service disconnection. Port outs always add a layer of complexity to the situation.

Because they involve transfer of ownership of a phone number between companies, its a process that is standardized across the industry. Part of that is that you have to actively be using the phone number in question on a live account. On our end, another part of that is that we can't process a port out order at the same time as a cancelation order. You clearly tried to close the account at the end of your billing cycle, so I would like to have one of our account managers look into the situation with your final bill.

Please message us directly via Facebook (http://m.me/frontiercorp) or via the message option on our Twitter profile (https://twitter.com/askfrontier) for further assistance. -Christina

ID
#2756085 Review #2756085 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Customer being jerked around and over-charged
  • Having to spend hundreds of hours of my time
  • Customer service agents and their services
Loss
$192
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Update by user Sep 13, 2021

Frontier took a month of near daily phone calls and re-correcting botched ways to handle the concerns, to ultimately address the symptoms. Frontier's challenge is that so many aspects of Frontier's systems default to a standard method of handling concerns and a...

View full review
View full review
2 comments
#2045060

Hello Neil, I sincerely apologize for the repeated trouble you have had while trying to gain assistance with your concerns about your service and billing. We should make it easy for you to get help, and its clear we fell short here.

I would like to help turn this situation around for you. To get started, we do need to gather more information from you.

Please message us directly any time 24/7 via Facebook (http://m.me/frontiercorp) or via the message option on our Twitter profile (https://twitter.com/askfrontier) for further assistance. -Christina

View more comments
ID
#2748674 Review #2748674 is a subjective opinion of poster.
Location
Manhattan Beach, California
Pros
  • Technicians meet appointments
Cons
  • Broken promises to fix problems
Preferred solution
Price reduction

Failure to provide honest billing

I HAVE BEEN ATTEMPTING TO STRAIGHTEN OUT MY BILL WITH THIS CORRUPT, LYING COMPANY.It is not possible as they lack basic honesty. They continue billing in the hope that you will fold and pay them whatever they DEMAND. They threaten DDEddemanddemtsuggest.

User's recommendation: DO NOT DO BUSINESS WITH THEM!!!!!

View full review
1 comment
#2043321

Hello PissedConsumer2738561, We can help with your concerns about your bill. Please message us directly via Facebook (http://m.me/frontiercorp) or via the message option on our Twitter profile (https://twitter.com/askfrontier) to get started. -Christina

ID
#2738561 Review #2738561 is a subjective opinion of poster.
Location
Rochester, New York

Very poor tech support

My internet went down on Sunday evening. I called tech support on Monday at 6:00 am. I was told, since we couldn't get it reconnected with level one tech support assistance, that level two tech support would call me within 24 hours. That didn't happen. I called back and texted, and my internet came back - but Wi-Fi is dead. A tech was supposed to be here by noon - that also did not happen. They didn't even ask me if I work from home...during any of my contacts. It appears that now there is competition in the local area for other internet providers, they are not concerned about loosing customers. providers, they do not seem concerned about loosing customers.

User's recommendation: Don't go with Frontier for your internet, unless you like being disappointed.

View full review
1 comment
#2043312

Hello PissedConsumer2738086, I apologize for the service trouble you've experienced. If you are still having any trouble with your internet connection, we can help.

Please message us directly for further assistance.

We have support on hand 24/7 via Facebook (http://m.me/frontiercorp) and via the message option on our Twitter profile (https://twitter.com/askfrontier). -Christina

ID
#2738086 Review #2738086 is a subjective opinion of poster.
Location
Cannon Falls, Minnesota

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer
Frontier Communications - Charging my dad 267 month.for internet Phone and tv
Frontier Communications - Charging my dad 267 month.for internet Phone and tv
Frontier Communications - Charging my dad 267 month.for internet Phone and tv
Update by user Aug 26, 2021

Well that was a waste of time they lie about everything now saying it for new customers when it stats new internet customers worse customer service EVER THEY DONT WANNA HELP BUNCH OF LIARS !!!!!!!!!

Original review posted by user Jul 27, 2021
3 months ago I called to bundle frontier my dad has had 3 different...
View full review
View full review
2 comments
#2047268

I m tired of talking to your people I get accused I lied about what I was quoted 3 months ago why on earth would I have my dad switch for a higher bill he was paying with 3 different providers at this point he is about to cancel your service and go back to the others and also cancel ur phone service he has had with you for 15 yrs never been late on his bills and ow being charged that *** amount a d being told that so special is for new frontier customers when it clearly states new internet service so that false advertising

View more comments
ID
#2719041 Review #2719041 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Phone are always going out shittty company
  • Zero pros
Cons
  • Customer service did not care about customer
  • Offer one thing then bill you another
Loss
$600
Preferred solution
Price reduction

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Junior Reviewer

Terrible service/ internet speed

For 10 years I have had my 6 mbs speed paid for cut down to 0.5 or zero mbs daily.There is no other service available here. They keep charging more to get better service, but it only last a few weeks. It takes about an hour on the phone to get the call to them done, due to awful automated menus and hold times. It never improves for long. Most aggravating company ever

User's recommendation: use any other service available.

View full review
ID
#2711971 Review #2711971 is a subjective opinion of poster.
Service
Frontier Communications Internet Service
Pros
  • Attentive customer service people
Cons
  • Long hold times to reach a person
  • Extremely lengthy automated phone menus
  • Terrible service
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article